Sofijah! <'3

här sitter jag och lyssnar på Sofijah :3 här kommer mina två favvo låtar ;')


Sorjliga minnen av låten vännen! ;( hoppas du läser den här texten, fy fan vad jag minns den natten, så mkt piss vi fick förtjänar ingen gmn! <'3 love u sis! <3

Den andra låten:


Så mkt som faller på plats lite här och där i låten! <'3 men fan vad skönt att vah singel x'd
handlar mer om mina vänner än ex.. (såklart, en skitstövel som strular med en tjej och försöker göra MIG avis på DET är ju fan sjukt..)



jaja puss puss :3 kommer fler videoklipp sen <'3

Kommentarer
Postat av: Nakajimaaaaa Forever jöh!

asså aa fan ;O vilken jävla skit man fick!;(

Jävla cp kväll.....

X'D

2011-06-13 @ 21:42:48
URL: http://sweetienakajima.blogg.se/
Postat av: Mandizz

jaaaruu, men akke e ju fan sjukare, du vet igår.. asså han vill ju fan bara ha en tjej OwO licksom säga att säll är störd var ju en liten komisk sak som jag o raffe satt o skrattade åt :D

2011-06-13 @ 21:45:26
URL: http://bubbelzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0